L’Escala dels Llibres

 In Esdeveniments, Exposicions, Exposicions actuals

L’Escala dels Llibres és un festival literari que neix amb l’objectiu de convertir el municipi en un punt de trobada per a tots els actors del món del llibre. Impulsat per un equip amb experiència en gestió cultural i comissariat literari, el projecte parteix de la idea de “fer escala” com a metàfora del viatge dels llibres i de les persones que els creen, els editen i els llegeixen.

Durant tres dies, L’Escala es transforma en un espai de convivència entre autors, editors, llibreters i lectors, amb una programació que va més enllà d’una simple fira editorial. El festival aposta per una proposta amb identitat pròpia que connecta literatura, territori i patrimoni mediterrani, combinant mercat de llibres amb presentacions, converses, rutes literàries, activitats familiars i espectacles.

En aquesta primera edició del nou format el festival gira al voltant de “El viatge: un seguit d’escales”, una invitació a reflexionar sobre el viatge com a experiència vital, creativa i transformadora.

Port 25 Galeria d’Art hi participa amb la presentació del llibre i exposició de “Les Aventures d’Ulisses” amb text de Carles Riba i il·lustracions de Dani Torrent

“Amb una aposta per l’excel·lència, la proximitat i la qualitat literària, L’Escala dels Llibres vol esdevenir una cita anual de referència dins el panorama cultural català.”

EXPOSICIÓ

DANI TORRENT

Dani Torrent és un il·lustrador, pintor i autor amb una sòlida trajectòria internacional a l’àmbit de la il·lustració editorial i artística.

Llicenciat en Història de l’Art i format en il·lustració a Barcelona, ​​el seu treball ha estat reconegut amb prestigiosos guardons com la Poma d’Or a la Biennal d’Il·lustració de Bratislava (2023) i diverses medalles al festival Illustration West de Los Angeles (2025). El seu univers visual, de forta càrrega poètica i emocional, ha estat exposat a museus i galeries d’Europa, Àsia i Amèrica, i ha il·lustrat més de quaranta llibres publicats en diferents idiomes. Compromès amb la diversitat i l’expressió íntima, la seva obra ha estat destacada a mitjans internacionals com The Advocate, Creative Boom o Têtu, i ha participat en nombroses exposicions contemporànies. A més, exerceix com a docent i conferenciant, compartint la seva experiència a escoles i centres d’art de tot el món.

🔹 Presentació:

  • Dissabte 14 de març: de 10h a 10:45h

🔹 Horari de l’exposició:

  • Dissabte 14 de març: d’11h a 13:30h i de 17h a 20h
  • diumenge 15 de març: d’11h a 13:30h

🔹 Segueix-nos a les xarxes per estar al dia de totes les novetats!

Recent Posts
0
);